Warning: A non-numeric value encountered in /www/wp-content/themes/startit/framework/modules/title/title-functions.php on line 446
 

Ügyeleti szolgáltatás

Legyen biztonságban munkaidőn kívül is!

Több partnerünk is jelezte cégünk felé igényét a munkaidő után felmerülő problémák kezelésére. Ezekre az igényekre hallgatva elindítottuk ügyeleti szolgáltatásunkat, melynek keretében a normál rendelkezésre álláson túl is biztosítjuk rendszereik támogatását.

Azon ügyfeleink, akik élnek a szolgáltatás lehetőségével, normál munkaidő után és hétvégén is rendkívül gyors hibaelhárítással számolhatnak.

Normál és kiterjesztett rendelkezésre állás összehasonlítása
Normál
rendelkezésre állás
Kiterjesztett
rendelkezésre állás
Rendelkezésre állás munkanapokon
9-17 óráig
17-21 óráig
Rendelkezésre állás hétvégén
9-21 óráig

 

Reakcióidő összehasonlítása
Reakcióidő ügyeleti
szolgáltatás nélkül
Reakcióidő ügyeleti szolgáltatással
Hibaelhárítás megkezdése
munkaidő* után távoli eléréssel
nem meghatározható**
1 órán belül
Hibaelhárítás megkezdése
munkaidő* után helyszíni kiszálással
nem meghatározható**
2 órán belül
Hibaelhárítás elszámolása***
2x óradíjon
alap óradíjon

* Munkaidő: 9-17 óráig
** Nem meghatározható: Ügyeleti szerződés nélkül a hibaelhárítást pillanatnyi szabad kapacításunk ismeretében tudjuk esetlegesen elvégezni.
*** A munkaidőn túli hibaelhárítás elszámolása nem érinti az alapszerződést, nem számít bele az alapszerződés óraszámaiba, ezek minden esetben külön kerülnek számlázásra. Ügyeleti szerződés nélkül, minden esetben listaáraink kétszeresét számlázzuk ki, míg ügyeleti szerződéssel listaáron történik a munkavégzés.

Felkeltettük érdeklődését?
Egyeztessünk időpontot!